Pristup informacijama
Sukladno Zakonu o pravu na pristup informacijama (NN 25/13, 85/15, 69/22), korisnik (svaka domaća ili strana fizička i pravna osoba) ostvaruje pravo na pristup informaciji podnošenjem usmenog ili pisanog zahtjeva. Pisani zahtjev u vezi s ostvarivanjem prava na pristup informaciji podnosi se na obrascu Zahtjeva za pristup informacijama.
Ako korisnik smatra da informacija pružena na temelju zahtjeva nije točna ili potpuna, može zahtijevati njezin ispravak, odnosno dopunu u roku od 15 dana od dobivanja informacije na obrascu Zahtjeva za dopunu ili ispravak informacije.
Svaki korisnik ima pravo na ponovnu uporabu informacija u komercijalne ili nekomercijalne svrhe u skladu s odredbama Zakona o pravu na pristup informacijama (NN 25/13, 85/15, 69/22), koji se podnosi na obrascu Zahtjeva za ponovnu uporabu informacija.
Navedeni zahtjevi sastavni su dio Pravilnika o ustroju, sadržaju i načinu vođenja službenog upisnika o ostvarivanju prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija (NN 83/14) i podnose se:
- na adresu: Odašiljači i veze d.o.o., Ulica Grada Vukovara 269d, Zagreb,
- putem telefona na broj: 01/6186-000,
- putem telefaxa na broj: 01/6186-100 ili
- putem elektroničke pošte na adresu: sluzbenica_za_informiranje@oiv.hr
U skladu s odredbama Zakona o pravu na pristup informacijama, OiV ima pravo tražiti od korisnika pristupa informacijama naknadu stvarnih materijalnih troškova koji nastanu pružanjem informacije te naknadu troškova dostave tražene informacije na temelju Kriterija za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave informacije (NN br. 12/14, NN 15/14, NN 141/22), koje je donijela Povjerenica za informiranje.
Službena osoba mjerodavna za rješavanje ostvarivanja prava na pristup informacijama (Službenica za informiranje)
Nada Vičić
e-mail: sluzbenica_za_informiranje@oiv.hr