NOC je jedan od odjela u OIV-u koji radi 24 sata dnevno 7 dana u tjednu tijekom cijele godine. Primarno se nadziru usluge OIV-a (odašiljanje DVB-T2, FM, DAB+, najam kapaciteta preko mikrovalnih i optičkih veza, DMR i sl.). Nakon uočenih nepravilnosti u radu tim za nadzor i upravljanje promptno informira Sektor za izgradnju i održavanje sustava kako bi se poteškoće što prije otklonile. Pored tima za nadzor i upravljanje, naš kontakt centar zadužen je za pružanje tehničke pomoći prilikom prijave poteškoća u prijmu DVB-T2, DAB+ i FM signala te smetnji uzrokovanih LTE baznim stanicama mobilnih operatera.
Osim navedenog, imamo i tim zadužen za projektiranje, implementaciju i održavanje dijela sustava nadzora koje trenutačno koristimo za nadzor 9 tehnoloških cjelina (npr. DVB-T2, FM, DAB+, mikrovalne i optičke veze, energetika, infrastruktura objekta, nadzorne mreže i DMR). Nadzor obavljamo preko 15 pojedinačnih sustava nadzora i upravljanja tzv. NMS-ova (Network Management System) i 1 krovnog sustava nadzora, tzv. Umbrella, kroz koji se izravno ili putem NMS-ova integriranih u Umbrellu, nadzire sva aktivna oprema.