17.03.2020.

U cilju prevencije, zaštite te suzbijanja širenja virusa COVID-19 molimo poslovne partnere i korisnike da do daljnjega izbjegavaju osobnu dostavu većine dokumentacije u službene prostorije OIV-a. Preporuča se korištenje elektroničke pošte, telefonske komunikacije i video konferencija, a zaprimanje dokumenata osobnim putem omogućit će se samo onima koji ne mogu koristiti preporučena rješenja dostave.

Sukladno navedenom, molimo da dostavu dokumentacije u papirnatom obliku svedete na minimum te da isto obavite korištenjem elektroničke pošte ovisno o službi na koju je ista naslovljena:

  • nabava@oiv.hr za dostavu dokumentacije Odjelu za nabavu - nadmetanja, isporuku roba, radova i usluga OIV-u
  • prodaja@oiv.hr za dostavu dokumentacije Odjelu za prodaju; za ugovorene usluge molimo da se koriste adrese i kontakti prema odredbama ugovora
  • oiv@oiv.hr za dostavu dokumentacije drugim službama unutar OIV-a

Iznimka: originale računa možete slati poštom ili dostavom, a u nemogućnosti molimo dobavljače da račune skenirane u PDF formatu sa svim prilozima šalju na mail adresu racun@oiv.hr.

U slučaju nedostupnosti putem fiksnih telefona, molimo da naše zaposlenike kontaktirate putem e-pošte.

Ujedno zahvaljujemo na razumijevanju vezano za uvedene mjere koje su nastale uslijed ovih izvanrednih okolnosti, a o svim izmjenama i dopunama pravovremeno ćemo vas obavijestiti.